lp.jpg"Engem soha nem vonzott, hogy azokat verjem meg, akiknél jobb vagyok, hanem, hogy azoktól kikapjak, akik jobbak nálam, mert abból tudok tanulni. Kilencévesen elvesztettem minden partimat, akkor nem volt kellemes, de ugyanakkor éreztem, hogy ez az út. Emlékszem, hogy örültem, amikor kilenc partiból egy döntetlent sikerült fognom egy nagymester ellen. Fél évvel később ötven százalékom lett, egy évre rá már én uraltam a mezőnyt," Idéztem Péter gyermekkori hitvallását Farkasházy Tivadar - 32 figura - című könyvéből.
Lékó Péter rendkívül szimpatikus vallomását gondolatébresztőnek szánom - ám nem hiszem, hogy akik eddig másként látták egy tehetség kibontakoztatását, azok most váltani képesek...
Szerző: Sakk-mester  2020.03.03. 09:14 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása