lakas-kocsi.jpg

 

Azt bünteti, kit szeret, másként ő nem is tehet – Most nem az Istenről szólok, hanem a biztosító társaságról

 

A napokban kaptam kézhez gépjárművem (K)GFB biztosítási kötvényét. Megdöbbenésemre 45%-kal megemelkedett a 2020-as évre vonatkozó díjam annak ellenére, hogy alapos oka lenne az én biztosítómnak, az Allianz Hungária Zrt.-nek, szeretnie engem.

 Lakásom, kocsim biztosítása – utóbbinál a Cascó is – az ő „kezében” van. Szeretetének elnyerése érdekében minden vagyontárgyam nála biztosítottam és úgy vélem, igen jóban lehetnénk – tisztelhetne, megbecsülhetne – évfordulónkon jutalmazhatna, s milyen jó is lenne, ha nem játszaná el az Istent, a mindenhatót – akiről tudjuk, azt bünteti, kit szeret. Lenne még egy oka, hogy miért szeressen – az elmúlt negyedszázadban egyetlen káreseményem sem volt. Én fizettem neki a sarcot mindig becsülettel, lehetőleg jó előre és csupán azt az érzetet kaptam cserébe, ha bajba keverednék számíthatok rá. De neki semmi nem elég, cserébe a káresemény nélküli évekért, a befizetett cc egymillió forintért, megkaptam a közel 50%-kos díjnövekményt. Úgy érzem magam, mint az a kisdiák, aki rendszeresen készül az órákra, tudja is az anyagot, de azért kap mégis egyest, mert sokan felkészületlenül mentek el a tanórára. Ha valaki rendszeresen töri-zúzza az értéktárgyait, azzal fizettessen többet a biztosító, ne azzal, aki további bónuszra lenne jogosult.

Várom az Allianz Hungária  Zrt. vezérigazgatójának a megkeresését, hogy eszmét cserélhessünk gondolataim kapcsán, mert nem csak a GFB-vel, hanem a lakásbiztosítással kapcsolatban is vannak észrevételeim.

 

Erről majd legközelebb, ha elmaradna az eszmecsere…

Szerző: Sakk-mester  2020.03.14. 09:56 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása