A2_1.jpg

 Zoli véleménye mai - 07.13 - játszmájáról.

"Mai partim függőben maradt,bár sok értelme szerintem nincs. remélem ellenfelem is belátja ezt és nem csesszük el feleslegesen a szabadnapunkat!
A partiban egy kotta házielemzést kaptam,ami ellenfelemnek kb 22-23 lépésig le volt elemezve,nekem pedig a tábla mellett kellett megtalálnom a 14.lépéstől fogva a legjobbakat! Emberi szemmel a legjobb döntést hoztam azzal,hogy minőséget áldoztam és próbáltam k...omenzálni,mert ugyan sejtettem,hogy jobban áll a gép szerint fehér,de emberi szemmel nem volt olyan egyszerű és elég csak egyszer mellé húznia világosnak az már végzetes lehet! Nem is húzta minden lépésben a legjobbakat és Vd8+ már láttam,hogy semmije nincs. Sajnos időm elfogyott és ma is kisebb időzavarba kerültem,de szerencsére nem volt döntő. Nem igazán értem miért nem ütöttem ki 38.ban az f5 gyalogot,ez is egy rejtély marad.."
"Már nincs függő Remire adtuk. Ellenfelem belátta,hogy nincs miért tovább csatázni.."
"Ma szabadnap,holnap pedig függő nap. Tehát két szabadnapom jön egymás után."

 

 

 

 

 Dzsobovaék.jpg

 

Asó.jpgZoli.jpgZoli véleménye Jobava elleni partijáról:

"Ezt jól elcsesztem.  Verhetem a fejem a falba! Még jó hogy a készülés során belefutottam egy ilyen partiba,amit Vallejo játszott sötéttel és emlékzetem rá-hgy d7-re ment,aztán lépte az a6-ot és fehér valamiárt leütötte,aztán Bxa6 és sötét simán jobban állt! Mondom mi van,ha a6-re ott b6 jön?! Leütöm (Ff6-re ugye Fc3) Fxb6-Ff6,d4- Fxd4,Bd1 és mondom ez igy nem elsz jó..Az már nem jutott el az agyami...g,hogy az a1 bástyát is üthetem és nem csak a b6 futót!! Mondanom sem kell,ha látom ,azonnal megyek d7-re,csak abbana hitben voltam,hogy biztos ismerte és elmezte is..bár ha parti előtt leellenőrzöm,akkor csinálhatott volna bármit,mert Vd7 után sötét azonnal jobban áll! Jobava bevallása szerint már a d5 lépés jó volt neki,amit azért nem hiszek,de hogy utána nem sok fogalma volt a dolgokról az is biztos,mert épeszű ember nem megy bele a rosszabba fehérrel 12 lépésben! A függő az reménytelen." 

 

 

 

 

Szerző: Sakk-mester  2014.07.18. 06:39 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása