Valamikor rég, amikor még Kréta szigetén és a Krím félszigeten éltem röpke életem töredék pillanatait, hacsak tehettem az alkony közeledtével lejártam a partra, s családtagjaik közt elvegyülten vártam én is a tengerről zsákmánnyal hazatérő halászokat.

 

 

 

 

Délelőtti sétáim során láttam hogyan foltozgatják a sok-sok merítéstől megfáradt hálóikat. A hálón a lukakat a menekülő halak ejtették.

A többség viszont a megszaggatott hálóban maradt, sőt menekülési próbálkozása során végleg belegabalyodott…

Az első kép: Kréta, a második: a Krím, a harmadik: a "háló"

 

 

 

Van ez így a sakkban is, ott a luk, de nem vesszük észre, s ha már belegabalyodtunk, akkor vége…

Ezen a hálón, azaz ebben az állásban van e luk, és hogyan gabalyodunk végleg bele, erről mesélj nekem.

 A világos evező van a kezedben.

Szerző: Sakk-mester  2011.12.21. 08:24 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása