...ma egy korai remi-ajánlatra. De nem bántam meg, hogy a küzdelmet választottam. A 9. lépésben érkezett az ajánlat, azt mondtam, lépjünk még néhányat és visszanyertem a gyalogot, ő a cserékre hajtott. Visszacsapott a futóval - egyetlen fejlődött könnyűtisztjét adta oda - és 11. Vxd5 lépésemre Vc6-ot lépett, remélve, hogy cserélek. Ám én hagytam a b8 lovát a helyén és visszatettem vezérem d1-re. Igen, ez volt a legjobb lépésem ebben az állásban, Houdini és Fritz13 barátom is bólintott rá. A 13. a4 lépés megzakkantja a vezérszárnyat, Hc6 lésére Hd4-el cserét ajánlottam és az e5 gyalogot, ő a huszár után kapott. Ez volt a kisebbik rossz, azaz a legjobb lépése ami "visszavitte" a vezérem a centrumba, amire a Fc5 lépése is jó, arra válaszom - 16.Ve4 - "emberi", tehát nem a legjobb, de jó. A 16. - Bb8-ra kifejlesztettem a futómat f4-re, He7 válaszára jött a felfedett támadás, amire f5-től remélt csudát Szilágyi Sanyi  - nem a szerkesztőtársamról van szó - de Ve5-re kapitulált.

A jobb 18. - d6-ra 19.axb axb 20.Fg4 tartja az előnyt és nem engedi a sáncolást.

Szerző: Sakk-mester  2012.04.22. 15:45 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása