apu2 eSzeS.jpg... hogy valaki bekerül az Informátorba, a "bölcsek" könyvébe. Szilágyi Sanyi szerkesztőtársamnak ez hétszer is megadatott. Míg Sanyi Barátomnak nyilvánosan is gratulálok ehhez a kiemelkedő sakkszakmai teljesítményéhez, addig vitatkozom egy keveset az elemző Bottlik Ivánnal.

Csak azért, hogy legyen min töprengenetek, rámutatok arra, hogy bizony Iván itt-ott megbotlott.

A 29. lépésben felkiáltójelet ad aVf4-nek amit én megkérdőjelezek és az általa gyengébbnek minősített Va3+-al folytatnám, ám csak egy ideig mennék az ő ösvényén, ugyanis eltévedt az elemző. Feladat: kielemezni az állást, s rámutatni arra, hogy mi a jó folytatás.

A 33. lépésnél Iván ismét felkiáltott, jó az amit Sanyi lépett, de én a megkérdőjelezettet szentesítem, szemben a levezetett sötét matt-adással.

Feladat: miért jobb a kérdőjeles, hol tévedt el az elemző?  

A 36.Bf1! lépéssel már én sem kötekedhetem, ezért én is dicsőítem! Lássuk a puding próbáját, ne rohanj tovább az elemzővel, szusszanj egyet és csodáld, mert a Tündérkert kapujában állsz.

Feladat: jegyezd le, hogyan tovább.

 

Szerző: Sakk-mester  2012.04.25. 10:33 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása