1061. diagram: 1.-Hf1+ 2. Kf4 g5+ 3. hxg5 Hg6# 0-1
1065. diagram: 1. Bxf5! kihasználja, hogy a sötét bástya is lóg. 1.-gxf5 2. Vxb5 és világos jobban áll.
1066. diagram: 1. Ve2 Bb3? 2. Vc4+ Vf7 3. Fd5 és esik a bástya.
1067. diagram: 1. Bxd5! és nem üthető: 1.-Hxd5?? 2. Fxd5+ Kf8 3. Vh8# 1-0
1068-1069-1070. diagram: Világossal helyes döntés volt megszabadulni a futópártól, hiszen így nagyon aktív királyra tett szert. A terv lehet az, hogy megpróbálom a futóért lecserélni a huszárt és az aktív király nyer. Ha ez nem sikerül, akkor a gyalogokat feltolni, és megpróbálni lépéskényszert kihozni.
1071. diagram: 1. He5! kihasználja az f6 gyalog hatásvesztését. 1.-Bf8 2. Hxd7 és világos nyerve van.
1072. diagram: 1. Ve7! és sötét nem tud mit tenni a vesztés ellen.
1074. diagram: 1. Hxf1?? 2. Vh7+ Kf8 3. Vh8+ Ke7 4. Vxg7+ Ke6 5. Vf7# 1-0
1075. diagram: 1. f5! egyetlen lépés, ami tartja az előnyt a szabadgyalog képében.
1076. diagram: 1. Bc3! leggyorsabban nyer. Ha leüti sötét, akkor a gyalogelőny nyer, ha nem akkor pedig esik a c7.
1077. diagram: 1. Bd2+ kiszorítja két sorral a királyt. 1.-Kc7 2. Bd4! elfoglalja a negyedik sort. 2.-Be1 3. Kg7 Bg1+ 4. Kf6 Bf1+ 5. Kg6 Bg1+ 6. Kf5 Bf1+ 7. Bf4! és bemegy a gyalog.
1078. diagram: 1. Vxf7+!! Bxf7 2. Bc8+ Kg7 3. He6+ és visszanyeri a vezért.
1079. diagram: 1.-Fe4! javít a futó helyzetén. 2. Vd1 Fd6 3. Vxg4 Vh8 4. f3 Bg8 és sötét nyerve van.
1080. diagram: 1.-Hc4!! 2. Kf3 Hd2+ 3. Kxf3 Hxb3 4. f5 Hd2 és sötétnek nyert állása van.