Most csak a játszma, majd jönnek a kérdések is.

A 21. lépésemmel nagyon elégedett voltam, de vajon elégedettek vagytok-e ti is vele?

Ha igen? Akkor miért igen? S ha nem, akkor miért nem és mi a jobb helyette.

Amúgy tiszta lelkedre mondd meg, ha csak az ábrát látod, hogyan folytattad volna a partit?

A 22. lépésben volt jobb is annál amit léptem. Mi volt a jobb lépés és miért jobb mint a játszmában megtett?

A 28.lépésben, ha feladványfejtő vagyok akkor meglépem azt amit kihagytam. Mi is az?

A partiból még hátralévő három világos lépés megtalálása is "élmény" volt. Szerinted ezek a lehető legjobb lépések is? Te melyik helyett lépnél mást?

A mezőkövesdiek:  matyók, riválisok és barátok, én kimondottan kedvelem őket.

Szerző: Sakk-mester  2012.08.22. 10:52 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása