Pos167.jpgNagy elégtétel, s mekkora öröm a legjobbat meglépned, s tudnod, Carlsen, Anand, Aronyan és a többi sakkzseni sem tudna annál jobbat lépni.

Elérkezett a pillanat s én megajándékozlak ezzel az érzéssel, ha megtalálod - nem eltalálod - világos legjobb lépését. A mai edzésen, amikor megláttam a lépést, felkiáltottam: Hu-húú. Tanítványom is felkiáltott ugyan úgy. Kérdeztem tőle neked is megvan a lépés? Mire Ő, az nincs, csak én is ugyanúgy kiáltottam mint Sanyi bácsi...

Remélem legközelebb nem csak egyszerre kiáltunk, hanem egyszerre találjuk meg a legjobb lépést is.

- v -

Szerző: Sakk-mester  2012.09.12. 20:14 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása