Isten adta az eszet is és a számítógépet is, ám ez utóbbival kikanalazza koponyádból az elmédet ha hagyod.

Teafüvet vásároltam egyik elegáns üzletünkben az emeleti részen. A kápráztatóan szép Kisasszonynak nem ment a grammok és az ár összeszorzása, mert lenn maradt a gépe a földszinten. A segítségére siettem. Most azt hiszed megkíméltem a lépcsőzéstől s leszaladtam a gépéért :-)

Nem, nem ezt tettem, inkább kiszoroztam helyette én fejben.

A sakkversenyek közvetítéseinél is megkímélnek a gondolkodástól, az agytornától. Elemző modulok súgják meg neked a következő jó lépést, s Te el is hiszed, hogy ami nem megy a nagymesternek, azt Te tudod.

Egyik alkalommal kis tanítványom lesoványodott internetes élőjét hizlalgattam vissza - ez nem válik dicsőségemre - egy elég jó partiban. Másnap akként mutattam meg a kis-betyárnak, hogy milyen ügyesen vezette azt a játszmát.... hát nem elhitte, hogy az tényleg az ő alkotása....

Az alábbi játszma idején még csak a tévedésre hajlamos ész állt a rendelkezésünkre.

Azóta a levelezési sakk halott!

Kik megyénk, városunk leghíresebb levelezési sakkozói?

Szerző: Sakk-mester  2012.10.05. 12:58 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása