Pos654.jpgSötét utolsó lépése Kg5-t volt.

E lépés megtételekor frissítettem a mai napra az Ausztrál bajnokságot.

Rögtön bevillant a kombináció.

Ugye te is azonnal látod?

Két úton juthatsz el a megoldáshoz.

1., Nekigyürkőzöl és kiagyalod.

2., Megkeresed a ma virradóra játszott fordulót, lejátszod a játszmákat és ráismersz az állásra.

Ha az első megoldást választod, a sakkbarátom vagy akit tisztelek.

Ha a másodikat, akkor a bloglátogatóm vagy, aki szeret mindent készen kapni.

Azokat akik készen kapnak mindent, akik nem dolgoznak meg érte, akik még abban is turkálnak, válogatnak, amiket eléjük raknak, nos, azokat én nem tudom tisztelni.

Jegyezd le a megoldást.

Miután e bejegyzést megtettem, visszatértem a játszmához és azt láttam, hogy a világossal játszó FM a sötét tábort vezető IM - nemzetközi mester .- ellen nem vette észre azt a kombinációt amelynek a megoldását várom tőled!

Sőt, már néhány lépéssel korábban is benne volt a játszmában ez a nyerési lehetőség, csak akkor a világos vezére nem f7-en, hanem f8-on állt.

Véget ért a játszma, világos nyert, - van igazság a sakkban - és sötét gyanútlanságának köszönhetően visszatért a nyerő motívum is.

Milyen motívumokat használt fel világos a nyeréséhez?

Szerző: Sakk-mester  2013.01.11. 07:19 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása