Kedves Sanyi!


Névnapunk alkalmából üdvözöllek, minden jó kívánok neked és szeretteidnek – jó egészségben bajok, gondok és fájdalmak nélkül! Első találkozásunkat idézem most fel, a játszmát az én szemszögömből tekintve. Első hibám a megnyitás választásom volt, nem tudtam, hogy általad jól ismert és világossal szívesen játszott változatba futottam bele. A második hibám a pozíció értékelésem volt, ha tudtam volna (jól?) sakkozni, úgy látom, hogy 24. – Bf5! Pozíciós áldozattal lett volna esélyem. Hibás számításom (24. – e5??) után azonnal vége lett a játszmának. Úgy kiterültem, mint Trajtzigfritzig a nagyenyedi patakparton – megbódult az agyam attól a horogütéstől amit reménybeli ökölvívóként vittél be. Szerencsémre én túléltem és alig egy hónap múlva jött a visszavágó mérkőzés szláv védelemmel…

Szívélyes üdvözlettel:


A másik Sanyi

Szerző: Sakk-mester  2013.03.18. 08:11 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása