... úgy kedves barátaim, hogy 14 éves korom körül ezzel a sportággal is kacérkodtam.

A versenyzésig nem jutottam el, ám azokba a kőkemény edzésekbe - ezekben az időkben minden edzés előtt és után az én testsúlyomat, vérnyomásomat és pulzusomat ugyanúgy mérték mint a válogatott bokszolókét - belekóstoltam és a rengeteg futás, fekvőtámasz, ugrókötelezés, súlyemelés, zsákolás után részemre is eljött a legörömtelibb pillant; a kesztyűzés.

Edzésen lógni, magam kímélni, az nem lett volna más, mint önmagam szembeköpése.

Az edzés alázat volt a sportág előtt.

Ezzel az alázattal készült Erdei Zsolti is minden versenyére, így erre a most következőre is.

Természetesen én ott leszek azok táborában akik szorítanak az ő sikeréért.

Hajrá Zsolti! Hajrá Madár!

 

 

A programot a sport1 20.45-től élőben közvetíti,

Erdei mérkőzése 22 óra körül kezdődik.

Szerző: Sakk-mester  2013.03.30. 15:38 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása