Erre a kérdésre a választ akkor sem tudtátok megadni, amikor résztvettem egy versenybíró vizsgán.

Történt, hogy hibátlannak nyílvánítotatok kettő vizsgázót, egy hibapontosnak egyet - ez voltam én - a többieknek lényegesen több hibája volt, olyan is akadt akinek ismételni kellett a vizsgát.

Én vitattam a hibapontom jogosságát, mellettetek szól, hogy elismertétek igazam.

Ezt követően villant meg matematikai zsenialitásotok, közöltétek, hogy nem kettő, hanem három hibátlanul teljesítő vizsgázó van....

Tetszenek érteni, így számolnak ők...

Mint ahogy a lenti táblázat is mutatja,  négyalapműveleti ismeretük kissé szegényes.

Én, amennyiben álljátok utazási, étkezési és szállás költségeimet, ingyen tartok számotokra négyalaműveleti foglalkozást. 

Bizony-bizony rátok férne, mert mennyi is az eredmény a lenti csapatbajnoki mérkőzésen?

Nehogy elő vedd a géped, fejben lökd össze az eredményt.

 

eredmény1.jpg

-----------------------------------------------------

Ha már itt tartunk, kikéne vennetek a halott játékosokat az élőpontlistáról. Olyan is akad közöttük aki elhunyta után több mint egy évtizede még mindig az élő élő-listán szerepel.

Mert hány tagja is van a Magyar Sakkszövetségnek, mennyi a FIDÉ-nek?

Honnan tudhatjuk meg a számokat, ha nincs napi frissítésben a nyílvántartásotok?!

-------------------------------------------------------------

Még a múlt főtitkártól - Dr Korpics Zsolttól -  kérdeztem meg e-mailben, hogy kilehetne-e cserélni egy régi-fényképes sakkszövetségi igazolványt ú-jfényképesre évközben az érdeklődő költségére?

A főtitkár korrekten e-mailben válaszolva közölte, hogy a kérdést a szakreferenshez továbbította és ő ad rá választ. A választ azóta is várom...

-------------------------------------------------------------

Valamikor régen sakkmeccset vezettem Nyíregyházán, a Nyíregyháza - Karcag OB-II-es bajnokit.

A hazaiak készültek a vendégek fogadására, rakták ki a készleteket, az órákat, írták az erősorrendi ívet...

eközben szólalt meg a hazai csapatvezető telefonja, Egyed Zsolt a vendégek csapatvezetője volt vonalban -  eltévedtünk, nem találják a helyszínt, értünk jönnél-e, hogy ne kerüljünk időhátrányba.

A csapatvezető rögtön hozzám sietett és közölte, ő szívesen eléjük megy, de azt szeretné, hogy az - mikor egyik fél sem ad le erőlistát, ám a versenyrend szerint 10:00-kor mégis óraindítás van - az ő játékosai se szenvedjenek időhátrányt.

Én döntöttem a Fayr Play szellemében és bevállaltam a plusz félóra időt a magam kárára azért, hogy azonos feltételekkel játszhassák játszmáikat a versenyzők.

-----------------------------------------------------

A mérkőzés után az eredmény bemondásával egyidejűleg közöltem, hogyan jártam el.

A dörgedelem rögtön érkezett. Határozottan visszautasítottam azt, s közöltem, hogy mivel nem vagyok megélhetési versenybíró, ezért senki előtt nem vágom haptákba magam, ezúton közlöm, hogy visszalépek a mérkőzésvezetésektől.

---------------------------------------------------------------

Milyen jó lenne ha a szövetség vezetői belátnák, hogy a hatalmi és uralmi rendszer megteremtése helyett, a szolgálatra kell ehlyezni a hangsúlyt.

 
 

Szerző: Sakk-mester  2013.09.09. 17:50 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása