Aki szereti a küzdelmes partikat annak tetszeni fog ez a blitz-derbi. A rajtot a 17. lépéspárig jól vettem, ám a 18.-ban - e5 - melléhúztam alaposan. Megszenvedtem a szép nagy-átlóm bezárását. A 27. lépésig csak fogadtam az "adogatásokat", ekkor kezdtem ismét fellélegezni. A játszma ezután is egál körül lüktetett. A győzelem biztos tudata a 39.Kf1? lépés után érintett meg, de ekkorra már alig maradt az időmből. A matt után +2 másodpercet mutatott az órám...

MTal.jpgA 11. lépésben a nagy Misa más lépést - Hd5 helyett Hg4 - választott mint én.

Melyik a jobb lépés szerinted és melyik a programod szerint.

Szerző: Sakk-mester  2013.10.20. 07:01 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása