halotti gyertya.jpgAntós Z.jpgAntós Zoltán a DEAC sakkozója közlekedési balesetben vesztette életét 2014-03-03-án.

Zoli megrendítő halálhíréről a P.ladány - D.BETŰ megyei Csb-én értesültem.

Fogadja őszinte együttérzésem a Családja, igaz Barátja és mindenki; aki szerette, tisztelte Őt.

Antós Zoltán.jpg


Lengyel L_1.jpgLengyel László sakkbarátja személyes hangú fájdalmas bejegyzésével búcsúzunk Tőle mi is:

"Antós Zoltán

 Sokan nem ismerték a megyében….. Pedig sakkozott a megyében. Nem szólt ő soha semmit. Korrektsége akadályt nem ismert…. Napról napra fejlődött, mindenkit meg akart verni… De ki nem?? Zoliból erőt lehetett meríteni a barátainak a mindennapjaikba, mert ő nem szólt semmit….. Abban benne volt minden. 

Remélem, az örök vadászmezőkön sakkozol most barátom! 

In memoriam Antós Zoltán

30 évesen hagytál itt minket. Remélem, Caissa veled van! 

Maximális tisztelettel: Lengyel László"

"Kedden egy FB-üzenetben érdeklődtem a munkahelyi beosztása felől, mert már aktuális lett volna a következő esti pingpongmérkőzésünk. Akkor még nem tudtam h már hiába várok a vasárnapi győztes csapatbajnoki partijának PGN-jére is... :-((( Az elmúlt hét év során nem kevesebb mint négy sakkcsapatban szerepelhettem együtt, egy időben Zolival, akinek nagy szerepe volt abban, hogy komolyan vettem ezt a játékot. 

Mindig voltak tervei a jövőre, ezért is váratlan és megdöbbentő a távozása; tervei közül egyet még január elején osztott meg velem, sajnos ő megvalósítani ebben az életében már nem tudja, de a bogarat elültette a fülemben - ehhez is Zoli kellett!
Zoli egyike volt azoknak akik mindig próbáltak nem csak nézni hanem látni is, az pedig ahogyan mindig igyekezett nyitottan, és mások értékrendjétől függetlenül megközelíteni az embereket, példaértékű.
A fentiek ellenére sem ismertem igazán jól, és soha nem gondoltam h ebben az életben már nem marad idő többre, de az biztos h ami idő jutott, nem volt hiábavaló. Köszönöm, Zoli!"

 

Szerző: Sakk-mester  2014.03.19. 00:35 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása