ats_laci_2015.bmp
Laci versenybeszámolóját az alábbiakban változtatás nélkül adom közre:
"Sümegen szerepeltem péntektől vasárnapig
11 fordulós sakkverseny volt, immáron 10.-ik alkalommal rendezték meg.

2*15 perces rapidverseny, amin 1 nagymester, 4 nemzetközi mester és 4 FIDE mester mögött 10.-ik kiemeltként álltam rajthoz, képviselve klubomat, a Debreceni Sakk Barátok Klubját és a cívisvárost!

Tavaly ugyanezen a versenyen 40-en vettek részt és az előkelő 12-ik lettem, idén is hasonló eredményt reméltem, de látva, hogy 10-ik kiemelt vagyok, a 8-ba kerülésre változtattam célomat.
Rögtön első nap a 3 meccsből 2 mesterrel is összekerültem, és egyiket legyőztem, másikkal döntetlent értem el, ami nagy siker volt.
Szombaton 5 meccs volt, ahol a végső győztes és a második helyezett legyőzött ugyan, de ujabb mestert is térdre kényszerítettem, így reális esélyem lett a dicsőséges díjazottak közé a 6-ba kerülni
utolsó napon sikerült a bravúrt beteljesítenem, és a dobogósok mögé, negyedik helyre előre kerülni."
ats_laci_eredmeny.jpg

A részletes eredményeket ITT találod.

 

Laci, Czebe Attila nagymester elleni vesztes játszmáját ajánlja drukkerei figyelmébe. Lángban áll a tábla, ám nemcsak Laci, hanem az ellenfél is "piromániás", azaz Attila sem bújik el a bonyodalmak elől!

 

Ritkán hallani amatőr sakkozó sikeréről és sikere fölött érzett öröméről. Ez a siker amiről most olvastok az én megközelítésemben is siker, hisz nála élőpontszámban és címben magasabban jegyzetteket remizett ki, győzött le és előzött meg úgy, hogy közben élőpontszámát is tetemesen növelte. Londonban mostanában járt ifjú tehetségeink nem tudnak hasonló sikerről számot adni. Egyikük, bár rajtlistás pozícióján javított, ám minden esetben legalább 100 élőponttal alacsonyabban lévőkkel játszott, a másik tehetségünk egyszer kóstolt bele a „jóba”, akkor is kikapott, többi ellenfelének élőpontszáma a 2200-at nem érte el.

Az amatőr maga állta a költségeit, és a tehetség bukszaindexe vajon hogyan alakult?

 

Szerző: Sakk-mester  2015.12.15. 06:06 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása