cmsw.jpg
carlsenso2.jpg

Mit szólsz hozzá Kedves Barátom, Carlsen lekopírozta a megnyitásod és Te még jobban is játszottad, mint ő! Lám-lám, itt is csak a 6. lépésig tart az elmélet, azután mindenki megy a maga feje után. Fejtegettem már valahol, hogy megtámadottan az ember kínosan érzi magát - kivéve Korcsnojt, Isten nyugosztalja. Egy másik Sakkbarátom arról írt nekem, hogy Carlsen földönkívüli. Amit itt védekezésből és lelki egyensúlyból bemutatott, az alapján el is hiszem. Lékó Péter is elismerőleg szólt a világbajnok remek védekezőképességéről. Bizony a támadás éle könnyen kicsorbul, ha nem visz előre. Én magam is szenvedtem már keményen néhány játszmában és csak a támadó fél  - Titkos Jenő, Szilágyi Sanyi, Deák Sanyi, dr Bai Attila - tudna mesélni róla, hogy amikor kislisszantam a halálosnak hitt szorításából, akkor mit érzett. A "halott állás" poraiból a 30. lépésben feltámadott, persze kellett hozzá So, Wesley balzsamja is. A 34 lépésben már a világossal játszó parádézhatott volna, de anélkül is biztosan seperte be a pontot. 

Szerző: Sakk-mester  2017.11.21. 01:59 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása