filep_konyv_borito.jpg

Vallom: gyökerek nélkül - gyökér vagy. Nem lehetsz egy klubnak, egy városnak, egy országnak, a sakkvilágnak tagja úgy, hogy a múltját nem ismered.  A szerző: Filep Tibor nemcsak csapattársam volt az NB-I-es sakkcsapatban, hanem az osztályfőnököm, történelem és magyar tanárom, a felesége: Vera néni a matekot igyekezett tanítani nekem... Nagy ugrás volt számomra bekerülni egy ilyen elit egyletbe. A volt doktorok csapatából még jelenvolt jó néhány "címviselő" ... Velük szeltem át az országot, keresztben-hosszában, közöttük ebédeltem először nívós étteremben, velük szálltam meg először hotelekben, nekik, a csapatnak, az osztfőnek köszönhettem, hogy egy teremben tologathattam a figurákat, Portischhal, Szabóval, Barczával, Bilekkel, Lengyellel... Azután figyelhettem, hogyan formálja az újkor egykori tanáromat, megélhettem miként repíti, máskor tépázza vitorlámat...

A könyvvel kapcsolatos blogbejegyzéseim: ITT és ITT és ITT éred el.

--------------

Lassan a végére érek Philippa Gregory történelmi könyvsorozatának: most Az utolsó Tudor című könyvét olvasom.

-------------

Nemrég fejeztem be F. Williem Engdahl:  a "GMO a pusztítás magjai" című könyvét

---------------

A mostani sláger, az érzelmekre ható könyveket kedvelők igényét elégíti ki: Borsa Brown-tól: Az arab, Az Arab lány I, Az Arab lánya II., Az Arab fia. A négy kötet közül az első hármat már elolvastam.

------------------

Ezúton mondok köszönetet az anonimitását megőrző Barátomnak és családjának, akiktől minden jeles alkalomra könyveket kapok ajándékba! 

Szerző: Sakk-mester  2019.04.22. 10:20 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása