kimi.jpg

Kimi a szókimondó - 

Kimi RÄJKÖNEN kifejezte elismerését Nico ROSBERG iránt, aki azzal indokolta versenyzői pályafutásának befejezését, hogy több időt akar tölteni a családjával:

"Jól beszélt, becsültem. Aztán most mégis ott áll a boxban, és kommentálja a versenyeket. Én ezt nem értem, hát pont most mondta, hogy ki akar lépni ebből a világból."

Én azt nem értem, hogy miért a családjára hivatkozik, miért nem mondja ki: nem bírom felvenni a versenyt az új korosztállyal - vagy: csökkent a munkám hatékonysága - netán: összeroppant az elvégzendő munka terhe - Több mint ízléstelen a család paravánja mögé bújni...   

 

E bejegyzést olvasva ráismertél-e valamelyik híres-neves sakkozóra?

 

Szerző: Sakk-mester  2019.07.20. 10:51 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása