Számomra a Laci feletti győzelem a nagy skalpok közé tartozik, hisz címe, élőpontszáma, edzői tevékenysége az átlagsakkozók fölé emelte őt. Ezen az "Első szombat" versenyen, volt olyan fiatalember, aki a tőlem elszenvedett vereséget követően a falba verte a fejét, csak akkor higgadt le kissé, amikor megtudta, hogy jó húsz évvel ezelőtt az NB-I-ben tologattam a figurákat, ott ahol ő még nem játszott. Mindenki leakart győzni, ennek köszönhettem a kiugróan magas élőpont-teljesítményemet, amivel a második versenyen már könnyedén kerültem 2300 élőpont fölé - 2325 - 

Nem tulajdonítottam jelentőséget a versenyeket követő 16-17-évben annak, hogy élőpontszámom alapján a címviselésre jogosult vagyok. Mígnem egykori tanítványom - Németi Kornél, aki napjainkban nagy sikerrel abszolválja az egyetemi éveket - szóvá nem tett valamit, ami miatt közel két évtizednyi késlekedés után mégis rászántam magam az FM cím megkérésére, amit 2010-ben megkaptam. 

Szerző: Sakk-mester  2020.03.23. 05:52 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása