t1-1a_12.jpgt1-1aa_3.jpg

Ilyen teljesítmény láttán az emberben felvetődik a kérdés, hogy csaló, vagy zseni játszotta a partit, netán egy szuper-nagymester tévedt be a www.sakk.hu versenytermébe? Megkövessük - vagy megkövezzük  az illetőt? Láttam a játszmát menetközben - az tűnt fel nekem, hogy a legkézenfekvőbb lépésekre is szinte annyi időt használt fel, mint a nehezebbekre - ez az egyetlen tény arra utal, hogy "segédeszközt használt örömszerzésre" - Nem is gond ez addig, míg másnak nem okoz vele szomorúságot - ebben az esetben vereséget - Nos, ha tévednék, akkor arra kérem a sötéttel játszó: harryoldot - fedje fel magát - Mielőtt bárki arra gondolna, hogy én vagyok az ellenfél és nehezen viselem a fájó vereséget - megnyugtatok mindenkit, nem én játszottam világos, valaki, akit nem ismerek - Ám jó lenne megőrizni a játék tisztaságát ebben az arctalan világban is!.

Szerző: Sakk-mester  2022.01.16. 12:24 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása