peti_csapata.pngA képen fehér pulóverben a csapat elsőtáblása és legeredményesebb pontszerzője: e cikk jegyzője: Nitrauw Peter 4/5

peti_csapata_2.pngcsapat_1.jpgafbeelding_act_ala_2.jpgtablazat_1.jpg
afbeelding_act_ala.jpg

Az amersfoorti Johan van Oldenbarnevelt iskola január 23-adikán részt vett a Holland iskolák bajnokságán, Hágában, a 'Circustheater'-ben. A TATA Steel-en versenyzö mesterek éppen ekkor ott játszották a meccsüket. Csapatom első tábláján én játszottam, másodikon Gijsbert, harmadikon Quinten és a negyediken Louwy. Én 4 pontot szereztem, Gijsbert kettőt, Quinten hármat és Louwy szintén kettőt. A csapat első lett a harmadik kategóriában, amiben csak egy klubjátékos vehetett részt minden egyes csapatban. A díjat Loek van Wely nagymester adta át, aki 2017-ben játszott utoljára a TATA Steel versenyen. A képen állnak a győztesek: ballról jobbra áll Louwy, Gijsbert, Quinten, én, Matthias (a tartalék játékos) és Loek van Wely. A verseny közben és után volt időnk nézni a nagymesterek játszmáit ennek a szép színháznak a főtermében. 

Nitrauw Peter

Szerző: Sakk-mester  2024.01.26. 15:26 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása